Białe, lśniące zęby są marzeniem niejednej osoby. Zdrowy i piękny uśmiech wpływa na zwiększenie pewności siebie oraz polepszenie relacji z otoczeniem – zarówno na tle zawodowym, jak i prywatnym. Stomatologia estetyczna zyskuje coraz większą popularność, a techniki i narzędzia wykorzystywane do polepszenia wyglądu uśmiechu nieustannie rozwijają się. To sprawia, że zabiegi, takie jak wybielanie zębów, są bardziej dostępne i chętnie wybierane przez wiele osób.

Przebarwienia zębów

Wśród najczęstszych przyczyn przebarwień zębów znajdują się: picie kawy, palenie tytoniu czy spożywanie czerwonego wina. Zgłaszają się do nas również pacjenci z chorobami genetycznymi bądź zaburzeniami hormonalnymi.

W ramach świadczonych usług przez nasz gabinet dentystyczny oferujemy wybielanie zębów, bez względu na przyczynę przebarwień zębów. Zabieg jest stosunkowo krótki, a efekty widoczne oraz trwałe. Przed wykonaniem zabiegu wybielania można skorzystać z usług higienizacji jamy ustnej (m.in. skaling i piaskowanie).

Wybielanie zębów – przebieg

Stomatolog na początku oczyszcza zęby, zabezpiecza dziąsła i aplikuje na zęby preparat wybielający, który pozostaje na nich około 15 minut. Wybielanie gabinetowe daje natychmiastowy efekt. Po zabiegu wybielania zębów zaleca się stosowanie „białej diety”, czyli unikać potraw i napojów, które mogą barwić zęby. 3 dni po zabiegu zaleca się także nie palić wyrobów tytoniowych.

Efekt wybielania zębów nie jest możliwy do przewidzenia w 100%. Nasi specjaliści wykonują jednak zabiegi z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu i sprawdzonych materiałów. Zależy nam także na komforcie pacjenta i długotrwałych efektach naszych działań. Jesteśmy pewni, że zgłaszając się do nas na indywidualne konsultacje, będziemy mogli doradzić najkorzystniejsze rozwiązania. Zapraszamy do bliższego zapoznania się z naszą ofertą usług stomatologii estetycznej oraz cennikiem. Zachęcamy do telefonicznej rezerwacji wizyt lub odwiedzenia naszego gabinetu dentystycznego w Wolsztynie.